Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Άρχισαν τα ...ωραία (Update)

"Μούδιασαν" οι ομάδες της κατηγορίας πριν από τρεις ημέρες έπειτα από ένα έγγραφο που τους έφτασε. Ούτε λίγο ούτε πολύ τους καλεί να βάλουν το ...χέρι στην τσέπη.
Λεπτομέρειες σε λίγο για το νέο "έξοδο"...


Update (25/1): Το έγγραφο που έφθασε στις ομάδες αναφέρει, πως πλέον θα πρέπει να πληρώνουν την αμοιβή (120 ευρώ έκαστος) των διαιτητών. Μέχρι τώρα αυτό το έκαναν μόνο οι ΚΑΕ, και για τα ΤΑΚ και τα ΑΣ τα έξοδα τα κάλυπτε η ομοσπονδία...

17 σχόλια:

  1. Μόνο για τις ΚΑΕ είναι το χαρτί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τις ΚΑΕ απ'όσο ξέρω αυτό είναι γνωστό από την αρχή της χρονιάς. Δεν έχει λογική να το ξαναστείλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χαρτί λέει ότι αν δεν πληρωθούν πριν την έναρξη του αγώνα οι διαιτητές τότε ο αγώνας δεν γίνεται και κατοχυρώνεται υπέρ της φιλοξενούμενης ομάδας. Κι επειδή η Ολυμπιάδα χρωστάει σε διαιτητές από προηγούμενα ματς γι`αυτό στάλθηκε αυτό το χαρτί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν είναι όπως τα λες φιλε ανώνυμε,πάντως αυτό που λες δεν μοιάζει με αυτό που λέει το άρθρο του Σπύρου πιο πάνω.Αν συμβαίνει αυτό που λες τοτε ποιός ο λόγος να σταλεί και στις υπόλοιπες ομάδες το χαρτί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε προφανώς αυτό θέλει να ισχύει ο κύριος "ανώνυμος", έχει τους λόγους του.

    Αλλά όποιος θέλει να ρίξει λάσπη καλό είναι να μας λέει το ονοματεπώνυμό του.

    Το δικό μου ονοματεπώνυμο πάντως έχει δηλωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχετε καούρα κάποιοι που δεν διαλύθηκε η ομάδα μας όπως ονειρευόσασταν από το καλοκαίρι εεεεεε?

    Όποιος φοράει παντελόνι και δεν θέλει απλά να δυσφημίσει, επαναλαμβάνω ας μας πει το ονοματεπώνυμό του, όπως εγώ, που δεν έχω προκαλέσει ζημιά σε κανέναν και δεν έχω κάτι να κρύψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντως εγώ το σταματάω εδώ, δεν πρόκειται να βρωμίσω το φόρουμ απαντώντας σε παραμυθάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά εσύ φίλε μου νομίζεις ότι σας κυνηγάει όλο το σύμπαν. Εγώ απλά αναφέρω τι γράφει το χαρτί που στάλθηκε στις ομάδες γιατί το έχω δει. Όπως γράφει και παραπάνω οι ΚΑΕ πληρώνουν τους διαιτητές. Κι επειδή φέτος η μόνη ομάδα που είναι ΚΑΕ είναι η Ολυμπιάδα, μόνο αυτή πρέπει να πληρώνει. Φέτος σε κάποιο παιχνίδι δεν πληρώθηκαν οι διαιτητές και για αυτό τον λόγο έστειλε διευκρινιστικό χαρτί η ΕΟΚ στις ομάδες. Οι διαιτητές πρέπει να πληρώνονται πριν την έναρξη του αγώνα, αλλιώς μηδενίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είπα ότι κυνηγάει κανένας την ομάδα μου. Απλά κάποια πράγματα μεταφέρονται διαφορετικά και πάντα δυσμενώς κατά της Ολυμπιάδας πολλά χρόνια τώρα. Λες και θα με πειράξει εμένα κάτι ακόμα και να ισχύει αυτό που λες? Όμως κοίτα το ρεπορτάζ του Σπύρου που λέει ότι στάλθηκε χαρτί που αναφέρει και ότι οι υπόλοιπες ομάδες ΑΣ, ΤΑΚ υποχρεώνονται να πληρώνουν τους διαιτητές και πέσμου αν έχει σχέση με αυτό που αναφέρεις.

    Πάντως επειδή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στα χαρτιά της ΕΟΚ, όπως είναι λογικό, αν τα έχεις δει εσύ, δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το χαρτί δεν διαχωρίζει ΚΑΕ, ΤΑΚ ή ΑΣ. Δηλάδεη δεν λέει ότι πλέον θα πληρώνουν κι αυτοί. Απλά λέει ότι τα σωματεία υποχρεούνται να πληρώνουν τους διαιτητές πριν την έναρξη του αγώνα. Κι αυτό ισχύει μόνο για τις ΚΑΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για ποιό λόγο όμως δεν έστειλαν μόνο στην Ολυμπιάδα το χαρτί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λογικά γίνεται κοινοποίηση σε όλα τα σωματεία για να γνωρίζουν την κατάσταση. Να γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει αν είναι φιλοξενούμενοι στην Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί τι πρόβλημα αντιμετώπισαν οι φιλοξενούμενοι στην Πάτρα? Σε κάθε εντός έδρας αγώνα στο γήπεδο είμαι και δεν έγινε το παραμικρό. Εκτός και αν είμαι τρελός βέβαια και δεν ξέρω τι μου γίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κανένα πρόβλημα. Κι εγώ πήγα και ήταν όλα καλά. Απλά θα πρέπει να το γνωρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάλιστα κατάλαβα. Πάντως πιστεύω γενικά η ΕΟΚ θα έπρεπε να καλύπτει για όλες τις ομάδες τα έξοδα διαιτησίας. Και όχι μόνο αυτό αλλά να πληρώνει και τις επιχορηγήσεις κανονικά, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν φάει πολύ... χιόνι!!!

    Για να δούμε τι θα γίνει στο μέλλον γιατί ήδη ακούγεται για αρκετές ομάδες ότι δύσκολα θα βγάλουν τη χρονιά. Ένα τέτοιο αρνητικό ενδεχόμενο θα ήταν καταστροφικό για το μπάσκετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δυστυχώς έτσι φαίνεται. Επιχορήγηση δύσκολα θα δοθεί. Τα 100.000 που έπαιρναν οι ομάδες (όχι οι ΚΑΕ) δεν υφίστανται πλέον δια νόμου. Οπότε πρέπει πλέον να βγει καινούριος νόμος με άλλο ποσό για να δοθούν επιχορηγήσεις. Βέβαια είναι και λάθος των ομάδων να στηριχθούν το καλοκαίρι στην πιθανή και όχι σίγουρη επιχορήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχεις απόλυτο δίκιο. Ειδικά αυτό που έκαναν οι ομάδες να βασιστούν σε λόγια του αέρα ήταν εγκληματικό λάθος. Σίγουρα όφειλαν να είναι εξασφαλισμένα τα σωματεία σε κάθε περίπτωση. Δηλαδή να μην εξαρτώνται σε τόσο μεγάλο βαθμό από τα 100.000 της επιχορήγησης, τα οποία και να δύνονταν, σίγουρα δεν κάλυπταν όλο το μπάτζετ. Απλά έπρεπε να προσπαθήσουν να έχουν μια σχετική οικονομική αυτονομία, κατι που βέβαια μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να ακουστεί στην ελληνική Α2. Δυστυχώς το κατάντησαν εντελώς αντιεμπορικό το μπάσκετ στην Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή